Velkommen til Argos Regnskab

Argos Regnskab er en virksomhed, der betjener kunder, som har behov for forskellige administrative ydelser – dog primært bogføring og regnskabsydelser i det daglige.

Bo Nielsen, indehaver af Argos RegnskabMit navn er Bo Nielsen.

Jeg er bogholder og begyndte at drive virksomhed i 2005 ud fra idéen om, at der mangler personer til at lave regnskab for virksomheder, der ikke behøver en fastansat bogholder /regnskabsmedarbejder, og det til en fornuftig pris.

Bogføring opstart

Jeg har erfaret, at behov for hvor meget hjælp man behøver, er forskellig fra kunde til kunde.

Derfor bestræber jeg mig på at afstemme forventningerne til hvad jeg skal gøre for dig, inden vi går i gang med at bogføre.

Jeg skal af hensyn til hvidvaskningsloven bl.a. se legitimation fra dig, så jeg ved hvem du er, og der skal  laves en skriftlig aftale.

Sådan starter vi

Du henvender dig til mig og vil have udført bogføring af bilag. Hvis du har ansatte, skal du have hjælp til at anvise løn.

Vi drøfter hvad opgaven går ud på, og jeg udfærdiger et tilbud. Det kan sagtens bestå af flere priser, hvis du er i tvivl om, hvor meget du selv vil gøre. F.eks

  • sortere bilag ud fra rækkefølgen af poster på et bankudtog
  • aflevere bilag eller indscanne bilag osv.

Ud fra dette beregner jeg en pris og opstiller et tilbud , som du accepterer, og jeg udfærdiger en aftale som vi begge underskriver.

Hvad koster det?

Jeg betragter min ydelse som et håndværk og vil derfor gerne have en løn, der svarer til det, en håndværksmester tager for sin ydelse.

Opstarten er som regel på timebasis, og derefter fastsætter jeg en fast pris afhængig af bilagsmængde og arbejde, der skal udføres. Se eksempler.

Som udgangspunkt er prisen på min. kr. 1.000,00 ekskl. moms pr. kvartal. Du får:

  • Bogføring af op til 30 bilag
  • Kontaktes mht. aflevering af bilag

Derudover tillægges der 425,00 kr. pr. time, hvis jeg skal

  • bogføre flere bilag end ovenfor.
  • sortere bilag og ordne ud fra bankudskrift
  • bede om bilag flere gange
  • hente bilag
  • anvise løn
  • opsætte kontoplan og løn
  • oprette NEMID og kiggeadgang til bankkonto.

eller hvis der bliver betalt for sent (8 dages betalingsfrist).

Jeg benytter E-conomic som bogføringssystem, og hvis du skal benytte systemet til at lave tilbud, fakturere eller kigge med skal du have adgang til E-conomic.

Det betyder, at du skal betale for systemet. Beløbet kan svinge afhængig af bilagsmængde og behov for moduler. Det bliver regnet med i et tilbud, hvis du ønsker det.

Fordelen ved at have adgang til E-conomic er, at du har det suveræne ejerskab over dine egne tal og kan skifte bogholder og revisor, når du synes.

Du sparer også tid, når der skal faktureres og det er lettere for bogholderen at bogføre dine indbetalinger.

Skal vi mødes?

Hvis du har brug for min assistance som bogholder, så kontakt mig her eller ring til mig på tlf. 61 605 605.